Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Rhodé Schoenmakers - WaarBenJij.nu Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Rhodé Schoenmakers - WaarBenJij.nu

Stage in Zuid-Afrika

Van 5 september 2014 tot en met 30 januari 2015 verblijf ik in Pretoria, Zuid-Afrika, waar ik stage loop bij Lesedi La Batho. Dit is een organisatie voor jongeren die in township Mabopane wonen. Hier houd ik mij bezig met beleidsmatige zaken en help ik verder op alle mogelijke vlakken.

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2015

Eindgesprek, speelgoed en naar huis

20 Januari 2015

Nieuwjaar, laatste weken en Drakenberg

28 December 2014

Vakantie, Kaapstad en moeilijke beslissingen

09 December 2014

voetbal, mountainbiken en rolstoelen

02 December 2014

Diploma uitreiking, toernooi en afscheid nemen
Rhodé

Van 5 september tot en met 30 januari verblijf ik Pretoria, Zuid-Afrika om stage te lopen bij Lesedi La Batho, een organisatie voor jongeren die in een sloppenwijk/township wonen. Ik ga helpen bij het schrijven van een beleidsplan en assisteren bij de communicatie lessen.

Actief sinds 05 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9291

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 30 Januari 2015

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: